En lång och rejäl sovmorgon om inte annat...

Idag vaknade jag klockan halv 3 och jag har verkligen aldrig sovit så länge i hela mitt liv?
Det tyder ju bara på vilken lång, galen och händelserik kväll/natt det var igår... Men det var absolut värt det!
Idag är en sån typisk dag då man verkligen inte pallar göra någonting, en väldigt seg dag med andra ord...
Mamma försöker tvinga med mig på kalas ikväll eftersom min kusin fyller 18, gissa om jag inte är pepp på det? Det känns fortfarande som jag sover.. Men men, jag får väl se hur det blir med den saken helt enkelt!

Funderar på vad jag ska göra med min lilla häst idag, hade varit bra om någon kunnat rida henne.
Dock är det lördag så jag tror inte chansen är jätte stor precis...
På torsdag har det gått 4v och då SKA jag börja rida igen, så är det bara! Och jag längtar riktigt mycket nu faktiskt...
Jag och Damita ska upp på ryssberget och klättra minst en gång i veckan, jag ska få väck hennes mage och bygga massor med mer muskler på henne :) Min lilla biff <3


Damita förra sommaren i sin gamla hage... Shit vad tiden går fort :o
Sen kan man undra var hennes pannband på bilden tog vägen? Det
försvann så fort sommaren var slut.. Och jag som satt och bjöd på
det jätte effektivt på tradera för att vinna det? Jaja. . .











                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0