Andra rundan till Kristianstaddagarna samt Rix FM festivalen :)

Det blev som sagt en runda till in till Kristianstaddagarna igår för att kolla på Rix FM festivalen :)
Väldigt bra faktiskt, speciellt Ulrik Munther :D
Dock så hatar jag att stå så länge, blir jobbigt efter ett tag :/ men men, man får ju stå ut...
Träffade även på BB-Patrik och Frida, egentligen hatar jag Patrik men nu har man träffat honom också, lika bra...

Efteråt blev det även en vända ner till karusellerna :)
JAG FICK UPP EN HELLO KITTY NALLE FRÅN KLORNA SOM JAG SEDAN VAR OVH LÄMNADE HOS VÄRLDENS BÄSTA VÄN <3
Fatta vad glad jag blev, jag skrek rätt ut! Det var typ jag och 8-åringarna...

Dessutom har JAG ÅKT KARUSELL MED ETT HALVT NYCKELBEN! Det ni. . .
Dom hade fått upp en ny karusell som gick upp högt på sidan och snurrade på en platta typ och jag var ju bara tvungen att åka den fast att jag var skadad!? Inget kunde hindra mig...
Mamma var väldigt glad när jag berättade nyheten för henne, not hahaha.
Åkte med Ida men fick även äran att sitta mittemot min galna kompis Mathilda som f.ö såg livrädd ut, hon blundade hela åkturen...
Jag lät definitvit mest, men det är ju som vanligt? En tjej bredvid mig frågade om jag skulle låta sådär hela tiden, i så fall kommer hon att bli döv... HAHA!
Hela K-stad kryllade av snygga killar som vanligt och det kändes som man var i himmelriket! :D


Jag, som ett barn på julafton...













                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0