Veckans ekipage - Frida Larsson och Bollina!



Grattis till Frida Larsson och hennes ponny Bollina som blev veckans ekipage :)
Frida själv är född 94 och bor i Stora Höga som ligger i Västra Götaland.

Motivering: Jag älskar dom blåa färgerna som dessutom passar bra in på ponnyns egna färg :) Jag är inte så förtjust i många rutiga ridbyxor men i detta sammanhanget fungerade det bra. Gillar inte bettringar i gummi men ändå ett litet + för färgmatchningen till det övriga.
Fin sits, dock hade du behövt vinkla innerhanden mer utåt, ser ut som du drar in handen mot magen annars.
Jag tycker bilden ser härlig och "fri" ut men om jag ändå ska påpeka hästens form går den lite för högt med huvudet, nosen hade behövt komma ned lite. Härlig energi från frambenen, dock hade det önskats liite mer aktiva bakben (:




Frida och Bollina hittar ni på bilddagboken där hon heter Sunshineh!

Dags att skicka in nya bilder till [email protected] som ska tävla om att bli det snyggaste ekipaget nästa vecka :))


                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: friida :

Åh, vad roligt! :D

Tack så mycket, vad glad jag blir!

sökte på mitt namn på google så kom bilden upp haha!

såg alltså detta nu :D

vad efter!

Men tack igen, och ska tänka på dina tips! tack :)

2011-02-24 @ 19:54:21
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0