Sammanfattning av dagen :)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag ska försöka bättra mig :)

Idag har jag ridit en överpigg Little Yankees och en halvgalen Damita, hahaha!
Lillys var inte speciellt sammarbetsvillig i början men i slutet gick hon jätte fint och lyssnade bra (: Duktig ponnyskrutt!
Damita fick ett enklare dressyrpass i ridhuset. Hon var väldigt mjuk och fin idag även fast hon var lite galen i mellan åt, bushästen <3 Pigg var hon också, men det är hon nästan alltid så känner inte att jag behöver skriva det varje gång x)

Är nöjd med båda pållarna idag :)) Härligt!

Nu ska jag äta tacos, mums! Min absoluta favoriträtt. Imorgon ska jag skriva mer, i promise^^,



                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0