Irriterande hästfolk - någon som håller med?

Blir man inte sjukt irriterad av hästfolk som leker hästproffs och lägger sig i nästan allt?
Att folk aldrig kan lära sig att sköta sitt eget och med andra ord helt fullständigt skita i vad andra gör osv med sina hästar?
Jag tar gärna emot tips och kritik från duktiga ryttare :) Men personer som är så pass okunnigare än mig själv gör mig faktiskt bara irriterad.
Jag vet att det inte hjälper hur långt inlägg jag än skriver. Hästfolk kommer alltid att vara en klass för sig, så är det bara. Och troligen kommer det tyvärr nog aldrig bli ett dugg bättre, snarare sämre :/
Har ju nyligen skrivit ett långt gästinlägg hos Evelinga ang. hästfolk så behöver inte yttra mig mer idag. Var bara tvungen att skriva av mig lite! Ibland känns det faktiskt bättre efteråt x) Konstigt nog... Hahaha


                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: sofie

jag fattar inte riktigt vad du blir irriterad på är de de att de ställer frågor till dig eller är de de att de ger dig kritik?? :)

2011-01-23 @ 21:42:11
Postat av: Pellemariam

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-11-30 @ 17:32:19
URL: http://pellemariam.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0