Header

Jag har fått många frågor om jag gör header till andra. Eftersom jag lägger ner så mycket tid på det och inte ger mig förrän det blir som jag vill ha det kan jag tyvärr inte göra en gratis till alla.
Hittils har jag sagt nej till allihopa som frågat, men nu har jag ändrat mig..
Jag har bestämt mig för att jag kan fixa en header för 10 kr. Det är inte mycket, men det är ändå något som motsvarar tiden jag lägger ner på det.
Jag har haft photoshop i ungefär 8 år så jag kan det nästan upp och ner, baklängdes... Ja ni förstår! Hahaha.

Om du vill att jag ska fixa en header till din blogg, mejla [email protected]
Jag gör den precis som du vill ha den och ger mig inte förrän du är nöjd! :)

Sådär, nu har många fått svar på sin fråga i alla fall :D


                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! Jag är medryttare på en häst, skulle jag kunna få lite tips av dig? :-)

2011-01-08 @ 17:21:00
URL: http://julialaa.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej Julia!



Jag vet inte alls hur hästen är osv så det blir svårt. Har du någon film på när du rider hästen blir det lättare :)



Mvh Sandra

2011-01-09 @ 10:54:50
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0