Besök av en ny hovslagare :)

Idag har hovslagaren varit här och fixat till snyggingen^^,
Fick prova en ny hovslagare idag (som jag f.ö inte ens visste fanns) eftersom min vanliga som jag använder mig av annars är med barn för tillfället.
Jag är nöjd med skoningen för det billiga priset, men kommer ändå återgå till min gamla hovslagare när hon börjar jobba igen :)) Hon har varit den som skott Damita absolut allra bäst.
Damita var inte nöjd om annat eftersom hon blev bjuden på brödlimpor... Hahaha, passade utmärkt till matvraket :) Jag fick även ett par helt nya brodda isatta utan extra kostnad, super snällt (:
Det är så roligt för alla hovslagare som varit och skott Damita har sagt hur fruktansvärt fin och välmusklad hon är! Sen kan man tydligen se på hennes päls och ögon att hon mår jätte bra och trivs vilket är jätte roligt att veta att hon verkligen trivs hos mig :) <3



Bild lånad från www.google.se


                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0