Ang. min tävling

Nu har jag fått så pass många frågor vilken som vann min tävling så jag tyckte att det var lika bra att skriva det här så alla ser :)
Som det står på bilden så avslutas min tävling den 21 januari, alltså den har inte avslutats ännu. Jag lovar att lägga upp vinnaren på bloggen så ni behöver inte oroa er.
Ha tålamod och ha lite extra koll på bloggen den 31 januari! Jag kommer även kontakta vinnaren personligen så det finns absolut ingen risk att ni inte får reda på det.

Det går alltså fortfarande att anmäla sig till min tävling om det finns som som är intresserade! Det gör du i det tidigare inlägget.
Länk finns här: http://strawberrywhite.blogg.se/2011/january/bloggens-forsta-tavling.html






                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0