Gårdagens hoppträning.

Igår var det dags för hoppträning för Camilla, vilket inte alls gick bra denna gången :(
I för sig var det 3v. sedan sist men i alla fall, hade väl för höga förväntningar helt enkelt.
Det är tyvärr så att när man inte mår toppen själv av olika anledningar visar det sig på ridningen också och Camilla påpekade till och med att jag inte hade den energin som jag brukar.
Fick i alla fall till vissa bra linjer men Damita krävde lite mer på denna träningen med ben osv som inte jag hade. Jag tycker avstånd är fruktansvärt svårt när inte hästen har den perfekta galoppen. Att hålla koll på både avståndet och galoppen kan bli lite för mycket för mig ibland x)
Blir lika sur på mig själv varje gång jag misslyckas eftersom jag vet att jag kan så himla mycket bättre :( Skärpning till nästa gång!

Rebecca var snäll och filmade lite så jag funderar på att lägga upp några snuttar från dom lyckade rundorna (:



Bild från videon när jag hoppade barbacka :))


                                                                                                
                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

What´s wrong? <3

2011-02-18 @ 19:34:57
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det går upp och ner hela tiden.. lovar att det vänder snart :)

2011-02-21 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0