Ett roligt SMS som gjorde min dag...

Var inte på det bästa humöret i morse direkt... För det första har jag inte sovit ett skit inatt pga. stormen :/ Sen mår jag kanske inte världsbäst för övrigt heller av olika själ, men till skolan skulle jag!

Fick i alla fall dagens roligaste sms i morse när jag satt i skolan, och jag kunde verkligen inte sluta skratta! Trodde ingenting kunde få mig på bra humör idag :)) Därför måste jag även skriva det här :D
SMSet är från en kompis i stallet, vi släpper ut hästarna varanann dag... :

Damita blev livrädd för att jag stängde dörren, hon hade full show med att kolla in sopkärlen som hade blåst ner ! Och när jag stänger dörren så blir hon LIVRÄDD och tvärvänder rätt på MIG så jag får hela hennes vikt och bog rätt på sidan så jag bara flyger tväg 2 meter och hinner inte ta för mig rätt ner i marken. Jävla häst ! Känns som jag blivit överkörd haha ! Mamma tvättar mina kläder nu är som en lerhög !

HAHAHAHAHAHA! Det roligaste är att hon alltid är så flummig när hon ska berätta någonting, så ibland blir meningarna helt cpiga som ni säkert märkte :D Men ja, ni fattar säkert... Det låter i alla fall som det blev en väldigt dramatisk morgon, hahaha. . .

Tur att min häst uppför sig när det inte är jag som släpper ut henne?

 

                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0