Ett enkelt dressyrpass på en överpigg Damita i paddocken :)

Nu ska jag bli aktiv igen! :)

Igår red jag i paddocken för andra gången iår. Så himla härligt att nästan all snön försvunnit och marken tinats upp^^,
Damita har stått i helgen pga. olika anledningar så jag krävde inte så mycket av henne. Hon är van att ridas i stort sett varje dag, bortsett från en vilodag (:
Men gud vad fin hon var! Hon verkade istället kräva massa av sig själv. Trots att hon var överpigg och busig så var hon vääldigt samarbetsvillig och avslappnad.
Tänk att en häst kan göra mig så lycklig <3

Fick bli en bild från den första hoppningen med Damita efter olyckan. Den dagen var hon glad :))



Foto: Anni


                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Prebenkathinka

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-01-30 @ 13:43:31
URL: http://prebenkathinka.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0