Besök av Damitas förra ägare :)

Igår kom Emelie och hälsade på, hon som jag köpte Damita av :)
Jätte roligt att hon visar sånt intresse att åka hit enda från Ängelholm enbart för att se hur det går osv^^,
Emelie har även varit här två gånger tidigare..

Först fick jag rida henne lite i padocken. Kan meddela att det var svin kallt. . .
Damita var till en början superpigg och lite spänd pga. vädret men sedan gick det jätte bra :))
Emelie red såklart också henne vilket även gick kanonis! Damita skötte sig fint (:

Fick även massa beröm om hur fin jag fått Damita vilket alltid är super roligt att höra :) Innan ville hon gärna hänga i handen men nu bär hon upp sig själv riktigt bra med energi från bakbenen. Jag brukar alltid göra lite lösgörande arbete innan mina ridpass vilket faktiskt har gett resultat!

Emelie rider Damita --> http://www.youtube.com/watch?v=SRrLEd6n2q4



                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0