Ridhuset och lite mat och jazzuci på det!

Igår red jag i säkert 1h i hopp om att Damita ska vara liiite lugn ikväll på träningen, fast går det ens? Hahaha.
Vi får väl se :)
Hur som helst så var hon riktigt fin igår och varje gång jag galopperar kommer jag och tänka på det som dressyrdomaren sa till mig sist "Det syns att hon verkligen älskar att galoppera!" :') <3

Kvällen spenderades hemma hos Li, som dock inte är hemma haha, med hennes pojkvän Oscar, Johanna och några kompisar till Oscar, trevlans! (:
Vi åt god mat som Oscar lagat, badade jazzuci, drack lite och kollade på film. Bra kväll med andra ord :)
Dagens roligaste som jag fortfarande skrattar år är när Johanna frågar Oscar om det går att stå på kanten till badkaret i duschen sen och då svarar han att hon antagligen ramlar då.
I samma sekund hoppar Johanna från jazzucin till trappan till huset som tydligen var hal och gör en sån jävla vurpa, hahahahaha. Så himla smidigt!


Ropa inte hej förrän du är över ån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0