Nyårskläder - check !

Idag fick det bli en trip in till Karlshamn med Emma för att leta reda på något snyggt till nyår :)
Självklart hittade man inget på rean, men det är ju som vanligt... Så det blev med andra ord inget fynd köp men det får man överleva!
Detta är nog typ den första nyårn jag inte tänker ha klänning, vem har sagt att man måste ha klänning?? Alla pratar om nyårsklänning... Hur som helst hittade jag i alla fall en "nyårs outfit" hahaha, och jag är nöjd över mitt köp^^,
Sen blev det såklart mat + fika på det också! Spelar ingen roll hur lite man köper, våra utflykter blir dyra ändå... Hahaha (y

Nyårskläder - check!
Nyårsfest - inte check??

Det kommer antagligen bli en spontan längre resa någonstans, kan nog bli intressant...
Jag är öppen för förslag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0