Nakenråtta till häst?

Nu börjar man verkligen känna att man är tillbaka till verkligheten igen ;P
Det tog ett par dagar innan man hade landat och var inne i den gamla vardagen igen, haha.

Igårkväll var jag och Emma och såg Breaking dawn på bio, bättre sent än aldrig?
Självklart ville vi som många andra se den på premiären men eftersom vi åkte samma dag var det omöjligt. Jag är dock glad att den fortfarande gick när vi kom hem. Det är ju trots allt lite skillnad att se den på bio och film hemma^^,
Som alla de andra twilight filmerna var den skitbra och jag skulle kunna se den tusen gånger om. Kan knappt vänta till nästa kommer ut :)

Idag har jag klippt min nallebjörn! Snacka om att det behövdes...
Nu var det ännu värre än första gången jag klippte henne :P
Det tog ett bra tag, men det blev riktigt snyggt i alla fall och det är huvudsaken.
Dock hände en oplanerad grej. Jag brukar alltid spara benen, men efter att ha klippt 3 ben blev det 4e misslyckat och det gick inte rätta till snyggt så jag bestämde mig för att klippa benen istället, hahaha.
Men som tur är så blev det bra ändå och hennes päls växer ändå ut på ett par veckor O.o

Jag har även ridit henne nu ikväll för första gången sen jag kom hem!
Det kändes ovanligt att sitta på hästryggen igen haha x)
Damita var inte riktigt lika fin som hon brukar, men det behövs nog några ridpass för att vi ska vara helt tillbaka igen :)


Min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0