Idolfinal 2011

Grattis till Amanda Fondell som tog hem vinsten igår! :)
Amanda har för mig varit en favorit sedan början, dock gillar jag inte när hon överdriver alldeles för mycket som kan hända ibland.
Annars har hon för mig en unik stil och speciell röst^^,

Jag och Heidie träffade faktiskt Amanda Fondell när vi var på idol audition och pratade även en del med hennes mamma innan hon blev "känd". Coolt nu i efterhand!

Robin är också bra, men jag tror han kommer dö ut som alla andra popartister som vunnit idol. T.ex. vad har hänt med Daniel Lindström, Markus Fagervall, Marie Picasso, Eric Grönwall, Jay Smith och alla andra?
Dom enda som det egentligen gått bra för är Agnes, Darin, Tove Styrke, Danny och Måns i stort sett :P Kanske glömt någon, men whatever det var inte det som var det viktiga :)

Och bara för att jag har alldeles för mycket fritid så har jag klippt ihop Robins version av vinnarlåten med lyrics. Det hade nog inte blivit alldeles för lätt att sjunga till Amandas egna version, haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0