Dag 14

Här kommer lite sen uppdatering om de sista dagarna på Boavista :)
Det har varit fullt upp med hemresan osv så jag har inte haft tid och blogga...

I tisdags gick jag och Emma bort till vår strands ände för andra gången, men denna gången med kamerorna^^,
Det är nog runt 1 mil dit i alla fall och lite motion har ju ingen dött av hittils i alla fall ;)
Vi hade kollat ut lite stenar och sånt där borta vi ville fota vid :)

När vi sedan gick tillbaka blev det även några timmar i solstolen.
Vi passade på att pressa lite extra sista hela dagen!

På kvällen gick vi ut och åt pizza på en av våra favoritställen vi hittat under dessa två veckorna.
Dom pizzerna var verkligen supergoda (y

När vi skulle hem ville vår taxi chaufför att jag skulle köra för att han tyckte jag körde så bra, hahaha :)
Så det gjorde jag! Fyfan vad kul vi hade XD
Vi tog även en bild tillsammans med vår kompis som följt med oss genom hela resan :D
Snällare och omtänksammare person kan man leta efter, det finns bara inte...
Vi bytte även email och facebook. Tanken är väl också att vi ska träffas snart igen :))

Och nej jag tror inte att jag är någon modell eller älskar mitt utseede. Jag och Emma brinner för fotografering och vi tycker bara det är roligt :)






































Kommentarer
Postat av: Stine

Lilla vän, du är ingen modell

2011-12-09 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0