Årets julkalender

Jag tycker faktiskt att årets julkalender är bra :D Mobba mig inte... Hahaha!
Jag har inte följt julkalendern sedan 2002 då Dieselråttor och Sjömansmöss gick. Efter det året gick allt bara överstyr och julkalendrarna blev sjukt dåliga !
Dock kommer nog ingen slå Mysteriet på greveholm, har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den XD
Men detta året är den så himla mysig och man får en riktig julkänsla, som f.ö saknas helt här hemma i Sölvesborg och det är julafton imorgon?
Snön har inte synts till ännu, den kommer väl lagom till mars eller något. Har den inte kommit till jul/nyår behöver den inte komma överhuvudtaget enligt mig :P Det skapar bara dessutom problem i stallet med för mycket kyla då både vattnet ute och inne fryser O.o Pallar inte bära massa vattendunkar hemifrån igen...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0