Morgonridning inne på snapphanarna...

Idag ringde klockan redan vid 06.20 eftersom att jag och Amanda skulle in till snapphanarna och rida :)
Jag rider verkligen aldrig så tidigt i vanliga fall men man blir väl som man umgås antar jag, hahaha :P
Hur som helst så gick det i alla fall super och rida!
Damita var väldigt mjuk och fin i munnen och lyssnade på mina hjälper jätte bra^^, Blev ett lyckat ridpass med andra ord.
Amanda var världsgullig och mockade till mig idag igen, hon är svårslagen när det gäller att ställa upp för andra :))
Det var faktiskt skönt att ha allt färdigt i stallet så himla tidigt, helt plötsligt hade man en hel dag till att göra annat på ;P


Bild från förra året, mys i hagen <3













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0