Kvällsdopp i poolen! :D

Efter det svettiga ridpasset igår slängde jag och Ida oss i poolen! :D
Lite poolbad sådär på kvällen är ju aldrig helt fel :)
Fast i för sig var jag i stort sett redan genom blöt efter att ha duschat en väldigt varm Damita igår (: <3
Passade även på att schampoonera henne så i morse luktade hon supergott ;)
Trots att det varit skitväder i flera dagar hade ändå temperaturen hållit sig hyffsat, det var 24 grader^^, När vi har som varmast brukar det bli upp mot nästan 30...
Rena lyxen, inte som i havet i alla fall, hahaha.
Pappa tog även lite cp bilder på oss.... Dom blev jääääätte fina :P
Sedan gick vi in i bastun för att torka, härligt.

Efteråt väntade en supergod kladdkaka på oss, och jag åt typ upp hela som vanligt..
Sov väldigt gott den natten :))


Lika seriösa som vanligt, i alla fall jag...












                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: ida

Vi är normalst! :D

2011-08-01 @ 15:29:31
URL: http://idaremelin.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Som vanligt :D

Sen har ju alltid jag varit en klass för sig..

2011-08-01 @ 21:13:35
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0