GÖTEBORG! :D

Bara för att imorgon drar jag till Göteborg för att gå på Liseberg! :D
Sååå jävla efterlängtat :))
Kommer troligen bli hur bra som helst och jag hoppas även på lagom bra väder^^,
Jag ser fram emot att åka alla karuseller, men framför allt det nya frittfallet Atmos Fear på 149m XD

Uppdaterade aldrig igår men jag kan berätta kortfattat vad som hände under dagen...
Först ringde klockan på 06.20 igen för att åka till Amanda och rida ut, jätte mysigt :)
Hittade även mitt ena bakskydd som jag tappade förra gången vi red ut (y hahaha.
Efteråt blev det några timmars jobb, var helt slut efteråt ;P
En del av kvällen spenderades hemma hos Rebecca och sen hände inte allt för mycket mer den dagen :)

Idag är man äntligen ledig och jag ska verkligen njuta av det :D

Tagga inför Göteborg imorgon dååååå ! ;)


Tilt på grönalund...
Jag var nästintill säker på att jag skulle dö efter den så jag fattar inte
hur jag ska överleva den på liseberg. . .














                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: ida

TAGGA TAGGA TAGGA!! :D

2011-08-05 @ 18:13:43
URL: http://idaremelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0