En mysig kvällsridtur på ryssberget... <3

När jag var hemma från jobbet var jag tvungen att direkt köra till Valje och lämna min bror som skulle med bussen och sedan hann jag inte mer än hem så kom Amanda och skulle hämta mig.
Så världens bästa mamma hade fixat lite mat som jag kunde ha med mig :) <3

Möttes av en gnäggande och galopperande Damita idag, blir så himla glad <3
Blev i alla fall en härlig ritt till ryssberget med bästa Amanda och äntligen fick jag koppla av och andas efter den långa och fruktansvärt stressiga dagen :P
Det var som vanligt supermysigt och jag har saknat våra ridturer tillsammans!
Damita var pigg och glad att få komma ut i skogen, sötnosen :))

Och jag har även fått ett mycket gott skratt idag XD
Fattar inte hur vissa kan vara så fruktansvärt omogna och gå och snacka skit till mina närmsta vänner och hitta på massa saker om mig, antagligen för att få status och försöka göra så att mina vänner lämnar mig?
Mina riktiga vänner kommer aldrig att lämna mig, för dom är äkta. Det är något du inte var så jag förstår att du inte känner igen dig...
Du har redan förstört mig en gång och det hålet kommer aldrig någonsin gå att laga, så snälla låt mig vara! :/














                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0