Damita har flyttat...

Idag har Damita flyttat till bästa Amanda :)
Dock bara tillfälligt...
Hon behövde akut sällskap till Biscy och självklart ställer jag upp för henne!
Hon kommer att vara där ungefär 1v och jag ska passa på att rida på ryssberget :D Gör inte saken sämre heller att jag får ridsällskap :)) *happy*
Amanda var i stallet och hämtade henne vid halv 2 idag när jag jobbade och hon sa att både lastningen och ihopsläppet gick toppen, härligt!
Dock så känner Damita och Biscaya varandra sen tidigare, dom åkte ju bland annat till Björbäck tillsammans där jag på tal om annat bröt nyckelbenet... Hahaha :P
Så det ska nog inte bli några som helst problem den kommande veckan (:

Nu ska jag till stallet och packa ihop mina grejer som jag kommer att behöva :)
Sen senare ikväll runt halv 10 åker jag ut till det nya stallet och tar in hästarna tillsammans med Amanda.
Det finns även lite mer gräs där än vad det finns hemma så mitt matvrak till häst är nog lycklig nu i alla fall om inte annat ;) <3















                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0