Sprungit 5.5km på ryssberget...

Igår var jag ute och sprang 5.5km på ryssberget.
Jag tror det var ett under att jag överlevde!
Halva vägen sprang jag med håll och det blev bara värre och värre. . .
Till slut kunde jag inte andas, för det gjorde så himla ont.
Trots detta vägrade jag stanna och klarade hela rundan överlevande :D
Det tog nog 20min för mig att kunna andas normalt igen. Det berodde inte på att jag var andfådd utan det gjorde ont när jag försökte andas... Hahaha. Låter superbra jag vet!

Kände mig ändå ganska stolt efteråt att jag klarade det.
Idga lider jag av en fruktansvärd träningsvärk så jag börjar funderar på om det var värt det överhuvudtaget...

Jag hittade en väldigt lagom somrig och passande bild . . .












                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0