Powerwalk på ryssberget i stormen !

Efter fikan kände jag att jag var tvungen att träna bort det jag lagt på mig ;o Så det fick bli en powerwalk på ryssberget i stormen med Oskar, jätte härligt faktiskt! :)
Mamma skickade ett sms: Vet du inte bättre än att det är väldigt farligt att gå ute i skogen när det blåser så kraftigt ! ? Vill du ha ett träd över dig eller ?
Jag svarade: Ja då blir det ju lugnt och skönt för dig hemma :)
HAHA. . .
Känner att ryssberget blivit en del av min vardag. Så himla härligt efteråt :))

Nu är det snart dags att börja tagga inför hoppträningen ikväll! Hoppas det går bra :D Även Rebecca gör mig sällskap i gruppen ikväll (: <3 Funderar även på att tävla i helgen, bestämmer nog mig efter dagens träning. Så vi får välle se hur det blit med det^^,

Fick bli en bild på mig och ponnybusen Nemo! :) Kommer ihåg att det blåste riktigt mycket den dagen, så den passade bra in till texten, haha :D Precis lagom storlek, väldigt stor skillnad mot min elefant ! XD



Foto: Evelina








                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0