Invigning av bikini :D Sommar?

Igår invigde jag faktiskt min nya bikini hahahaha..
De flesta av mina kompisar tyckte jag var sjuk i huvudet men jag la mig ute och solade i 1h...
Jag tycker det var riktigt varmt, men sen tycker väl alla olika :D Haha!

Jag har f.ö ett jätte stort fult ärr ovanför navlen av min piercing... Jag fastnade nämligen med den i Damitas sadel när jag skulle hoppa av en vinter, lyckat! XD Och jaa, det gjorde sjukt ont. Värsta smärtan ever typ?
Hur som helst ska jag ta om den om mindre än en vecka, gissa om jag kommer dö. Men känner att jag inte kan gå sådär i sommar. . .

På kvällen red jag Damita. Hon var faktiskt sjukt jobbig ;o Det enda hon kände för var att dra iväg i 110, ta tag i bettet och sätta huvudet mellan benen, awesome :D Jag blev lite sur på henne och då får jag det dubbla igen och kan inte fortsätta min övning förrän typ 10min senare. Hon blir verkligen GALEN när jag blir arg på henne. Allt blir faktiskt bara sämre, därför brukar jag avstå från att bli arg på henne... Min hopptränare har sagt till mig att jag inte får bli arg på henne, för då blir det bara ännu värre och det stämmer verkligen :) Men jag gav mig inte och hon gick faktiskt riktigt fint i slutet, stolt! Puss på min fina häst <3








      

                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0