Årets första hoppträning utomhus :D

Idag var det dags för årets första hoppträning utomhus :D
Gissa om Damita var övertaggad?
Hon var riktigt pigg, stark och busig :o Knaaashäst <3
Men hon blev bara så lycklig, haha ;D
Träningen gick faktiskt bra, helt över förväntningarna med tanke på att vi var utomhus.
Visst ville hon gärna dra iväg osv men det var ändå så hon lyssnade hyffsat bra när jag drog till en gång och sa till henne :)
Camilla var jätte nöjd och tyckte det gick bra i alla fall så det var roligt :))
Fick även massa beröm för min grymt goda tårta :D Hahaha. Om inte annat har jag en hel del över till frukost imorgon... MUMS!

Nästa helg blir det tävling, denna helgen var det nämligen inget i närheten!

Imorgon tänkte jag kolla på lite pay and jump på snapphanarna samt klubbtävlingen på bokeslätt. Jag och Fanny tänkte ligga och steeeka i solen samtidigt, underbart !













                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0