Äkta vänner...

Äkta vänner...
*Snackar inte skit om dig bakom ryggen
*Litar på dig
*Finns där för dig vad som än händer
*Skäms inte över dig i någon situation
*Behandlar dig som man ska göra med sina vänner. . .

Det är ganska hemskt att tänka så även om det är sanningen.
För då har man ju knappt några äkta vänner?
Sen är det skillnad att snacka skit om personen personligen och en speciell händelse...
Jag tycker det är okej att säga "Vad dumt det var av henne att göra så" men inte "Fan vad dum i huvudet hon är"

Jag har blivit anklagad för att ha snackat skit om personer som jag verkligen aldrig gjort.
Det är något jag kan svära på Damita!
Men en "vän" som anklagar en för detta är ingen äkta vän, hon/han litar inte på dig och då är det ingenting att ha! Det är bara att skita i det... Kom ihåg det.












                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0