Nyårsafton 2010 - Gott nytt år allihopa!

Jag får väl börja med att önska alla mina bloggläsare ett gott nytt år! :)
Hoppas ni ska hitta på något kul ikväll. Själv ska jag vara med några av mina närmsta vänner (: Vi ska laga mat tillsammans och festa lite. Kommer nog bli jätte trevligt faktiskt :D

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket att skriva om just nu. Som jag sagt tidigare vilar Damita några dagar extra nu över lovet och det har blivit att hon bl.a. fått vila igår och idag :)

F.ö väntar jag spänt på min tolksele! Hade hoppats på att den skulle komma denna veckan, men icke... Och nu lovar vädret regn imorgon ;o I helvete heller! I så fall tar jag hellre livet av mig... Hahaha XD

Jag hoppas förresten ni blev nöjda med era svar som jag gjorde i förra inlägget! Och ni får jätte gärna ställa fler frågor så svarar jag så fort och gott jag kan :)

Måste även tillägga att det är roligt att så många skickar in bilder till Veckans Ekipage :D Det kommer bli svårt att avgöra vinnaren denna veckan :)) Om du inte skickat in din bild är det inte för sent ännu. Det går att skicka in bidrag t.o.m lördag kl. 18.00! Skicka in den snyggaste bilden du har på din häst/ponny till [email protected]

Massa nyårskramar till er från mig och Damita <3
HA DET BÄST!






                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0