Gårdagens ridpass - hoppning barbacka!

Igår så hoppade jag Damita barbacka x)
Jag har tidigare bara hoppat småhinder med henne barbacka...
Damita skötte sig jätte bra och verkade tycka det var roligt också! :)
Hon tar det alltid lite försiktigare när jag inte har någon sadel för hon känner av att man sitter ostabilare eller så, min fina lilla häst :) <3

Vi hoppade faktiskt 1.20 barbacka!
Jag fattar inte hur jag vågade, men jag känner mig så trygg på Damita. Jag litar verkligen på henne till 100% !

Här kommer en video från gårdagen.
Ni får ursäkta att dom två första små klippen hackar lite, vet inte varför det blev så... Men det blir bättre sen!
Sen vill jag dessutom tillägga att det var videon som tog slut på hoppen i början, så ni inte tror att det var för att hon rev, jag tappade balansen eller något liknande. Det gick faktiskt super hela tiden :)


Tryck på länken nedan för att kolla på videon.

www.youtube.com/watch?v=ZOgrBDubcmA



                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Camilla

imponerande att du vågade!

2010-12-20 @ 21:44:07
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: maja =)

najs :) jag älskar verkligen att hoppa både med sadel o barbacka !! gillar din blogg o din här är helt underbar ")

2010-12-20 @ 22:23:21
URL: http://nollattabarn.blogg.se/
Postat av: frida

coolt! :)

2010-12-26 @ 14:07:33
URL: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0